مبینامبینا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

عشق مامان و بابا

:((

1392/2/15 16:17
نویسنده : مامان و بابا
420 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی هست که یک سری تبلیغات خوراکی در بین برنامه کودک مثل عموپورنگ و فیتیله و عمو قناد میدیدم که کلی متعجب میشدم،چون تو کل دنیا تبلیغات بین برنامه های کودک ممنوع هست چه برسه تو خود برنامه ها،در کل با برنامه های کودکی که از تلویزیون پخش میشه بخاطر بی محتوا بودن و بعضا داشتن پیام های ناسالم و یاد دادن الفاظ نامناسب به بچه ها مخالفم ولی وقتی دیدم که از بچه ها سوء استفاده میشه و کالاهای خوراکی محبوبشون رو مثلا عموپورنگ میگیره دستش و کلی به به و چهچه میکنه خونم به جوش اومد.مبینا عاشق پورنگ هست اونقدر که پورنگ و دوست داره کارتون رو دوست نداره که خداروشکر برنامه هاش کم شده و تقریبا میشه گفت دیدن برنامه هاش از سر یکی یه دونه من افتاده ولی هنوز این دغدغه ذهنی رو دارم بالاخره من هم یه مادرم و تواین کشور زندگیمیکنم چرا باید در مقابل یه همچین سوء استفاده هایی از کودکان کشورم سکوت کنم.اصلا سکوت تا کی 
امروز این لینک رو دیدمhttp://www.ipetitions.com/petition/savemychildfromtv/ تو این لینک به آوردن نابغه ها که واقعا با دیدن دوره های خاصی نبوغشون پرورش پیدا کرده بود و تحریک حس مادران و پدران هم اشاره کرده. 
می دونم این روزها با بودن مادران آگاه بچه ها زیاد تلویزیون نگاه نمیکنن ولی جهت آگاهی از اینکه در همین نزدیکی خودمون چه اتفاقاتی داره می افته خوندنش خالی از لطف نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فتانه
15 اردیبهشت 92 21:56
واقعا تاسف داره
مامان گلی
21 اردیبهشت 92 12:23
...
مامان آویسا
31 اردیبهشت 92 10:10
این پست باعث شد تا درد دل من هم تازه بشه! تو وبلاگمون ازت یاد کردم. بابت این پست خوبت ممنون